Glacier National Park

31 juli 2017

Heerlijk geslapen met het geluid van het stromende water op de achtergond.

De eerste trail die we willen wandelen kunnen we niet vinden, dus navraag gaan doen bij het visitors center. Er zijn 2 trails gesloten ivm storm, enkele weken geleden en vorige week. In Glacier is het dal smal, waardoor er veel lawines zijn in de winter. De restanten hiervan zijn goed zichtbaar.

2 trails gewandeld:
- Bear Creek Falls, een korte steile wandeling naar een waterval. Totale lengte op en neer 1 km. 45 minuten over gedaan.
- 1885; een route over de originele Canadian Pacific rail.

In de middag weer heerlijk afgekoeld in de rivier en aansluitend uiteraard aan de borrel en BBQ. Afzien hoor ;)

1. Mimi Seegers - Schipperheijn:
    2 augustus 2017
    Ja echt afzien........Heerlijk genieten. Wat zullen jullie kuiten getraind zijn inmiddels
  2. Mariette:
    Inderdaad afzien ;) geniet ervan, ik zie iedere dag uit naar jullie verhalen.
  3. Herma:
    2 augustus 2017
    Ja borrel hoort er bij. Jullie hebben veel gewandeld deze week. Sportief en veel moois gezien. Kijk uit naar foto's e.d n verhalen.